Bedrijf waar ik eigenaar van ben
Met deze dienst reik ik je handvatten aan om hier inhoudelijk zelf of samen aan de slag te gaan.
Waar voorheen administratieve zaken op papier en in ordners werden bewaard vindt door de digitalisering veel communicatie van bijv. verzekeringen digitaal plaats. En is een e-mailadres noodzakelijk om met een account (gebruikersnaam en wachtwoord) je gegevens te kunnen raadplegen of wijzigen. Op enig moment kunnen een tal van administratieve zaken of digitale informatie urgent worden.
Wat wil jij dat er gebeurt met alle administratieve zaken en digitale informatie van jouw eigen bedrijf als je hier zelf niet meer over kunt beslissen of bent overleden? Heb jij een compleet overzicht van alle administratieve zaken en digitale informatie die jij via je laptop, smartphone of tablet raadpleegt of wijzigt? En zijn deze gegevens nog actueel? Of wil je hiermee aan de slag, maar vind je dit lastig?
Als consulent digitale nalatenschap kan ik je informeren, adviseren en ontzorgen met betrekking tot alle administratieve zaken en digitale informatie van jouw eigen bedrijf. Door hier tijdig mee aan slag te gaan, geeft dit niet alleen jou maar ook jouw naasten rust en houvast.
Maak vrijblijvend een afspraak.