Selecteer een pagina

Jouw Administratieve Nalatenschap

De correspondentie van ingediende declaraties, polisbladen, schademeldingen en wijzigingsverzoeken vinden veelal digitaal plaats voor financiën, nutsvoorzieningen en verzekeringen.

Om toegang te krijgen tot deze gegevens is een gebruikersnamen en wachtwoorden noodzakelijk. Waarbij je mogelijk ook nog een extra beveiliging (tweestapsverificatie) voor sommige accounts hebt ingesteld.

Een tal van administratieve zaken kunnen op enig moment urgent worden. Door dit inzichtelijk te maken en vast te leggen geeft dit niet alleen jou maar ook jouw naasten rust en houvast.

Er zijn veel thema’s en keuzes die je kunt vastleggen. Hieronder een kleine greep van de hoofdthema’s:

    • Algemene informatie
    • Financiën
    • Medische zorg
    • Werk & Inkomen
    • Verzekeringen
    • Woning(en) & Onroerend goed
    • Bedrijfsgegevens

Met deze dienst kan ik je informeren, adviseren en ontzorgen om jouw administratieve nalatenschap zelf, samen of geheel door mij inzichtelijk te laten maken en vast te leggen met de handvatten die ik hiervoor heb ontwikkeld. 

Tijdens het intakegesprek formuleren wij jouw specifieke hulpvragen. Deze kunnen gaan over jouw eigen administratie of die van een overleden dierbare.